728x90 AdSpace

  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

    Για όσους πιστεύουν ότι είναι ''μόνο ένας σκύλος''...

    Δεν είναι λίγοι αυτοί που μου έχουν πει: ''Χαλάρωσε λίγο, είναι μόνο ένας σκύλος'' ή ''πολλά χρήματα ξοδεύεις για αυτό τον σκύλο''.
    Σίγουρα δεν καταλαβαίνουν την απόσταση που έχω διανύσει, τον χρόνο και τα έξοδα που έχω δαπανήσει για αυτό τον σκύλο.
    Με...
    αυτό τον σκύλο έχω περάσει πολλές από τις πιο σημαντικές στιγμές μου. Με μοναδική συντροφιά μου αυτό τον σκύλο έχω περάσει πολλές ώρες. Στις δύσκολες μέρες το άγγιγμα αυτού του σκύλου μου προσέφερε ανακούφιση.
    Αν πιστεύετε πως είναι ''μόνο ένας σκύλος'', τότε καταλαβαίνετε τις φράσεις ''μόνο ένας φίλος'', ''μόνο ένα ηλιοβασίλεμα'' ή ''μόνο μία υπόσχεση''.
    ''Μόνο ένας σκύλος'' μου έχει δώσει την φιλία, την εμπιστοσύνη και την αγνή χαρά. ''Μόνο ένας σκύλος'' με την αγάπη και την υπομονή του με έχει κάνει καλύτερο άνθρωπο. Εξαιτίας αυτού του σκύλου ξυπνάω νωρίς, πηγαίνω μεγάλες βόλτες και ατενίζω με αισιοδοξία το μέλλον.
    Για μένα και για κάποιους άλλους δεν είναι ''μόνο ένας σκύλος''. Σε αυτόν βλέπω όλες τις ελπίδες και τα όνειρα για το μέλλον, τις αναμνήσεις του παρελθόντος και την χαρά της στιγμής. ''Μόνο ένας σκύλος'' με κάνει να νιώθω καλά και να ξεχνάω τις έγνοιες της ημέρας.
    Ελπίζω κάποια μέρα οι άνθρωποι να μπορέσουν να καταλάβουν ότι δεν είναι μόνο ένας σκύλος. Είναι αυτός που με κάνει άνθρωπο.
    Έτσι, την επόμενη φορά που θα ακούσετε την φράση ''μόνο ένας σκύλος'', χαμογελάστε, διότι απλώς δεν έχουν καταλάβει.
    Ανώνυμος
    Από το Dogington Post
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Για όσους πιστεύουν ότι είναι ''μόνο ένας σκύλος''... Rating: 5 Reviewed By: dognet
    Scroll to Top