728x90 AdSpace

  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

    Ο Φανούρης ο αδέσποτος ψάχνει σπίτι...

    Είμαι ο Φανούρης κι είμαι απλώς ένα αδέσποτο ημίαιμο κουτάβι που ζει στο δρόμο. Οι δικοί μου με εγκατέλειψαν στο πάρκινγκ ενός mini market αλλά κι εδώ δε με θέλουν... 
    Από τα γύρω σπίτια που ψάχνω φαγητό λένε πως θα με ξαποστείλουν. Δε ξέρω πού και πώς αλλά το νιώθω! Φοβάμαι πολύ γιατί έχω φάει κλωτσιές, αλλά όταν καταλάβω ότι κάποιος μ' αγαπάει ξαπλώνω και του κάνω κοιλίτσες, όπως σ' αυτή τη χαζή που με ταΐζει και με μαλώνει τις νύχτες που βολτάρω στη λεωφόρο και δεν προσέχω τ' αυτοκίνητα... Αφήστε που μου υποσχέθηκε να μου βρει μια αυλίτσα... Την ξέρω εγώ τη μοίρα μου... τη μοίρα των αδέσποτων...! 
    ΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΦΑΝΟΥΡΗ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Ο ΣΚΥΛΑΚΟΣ... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ INBOX, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Ο Φανούρης ο αδέσποτος ψάχνει σπίτι... Rating: 5 Reviewed By: dognet
    Scroll to Top