''Ο σκύλος ο αρχηγός του σπιτιού'' είναι ο τίτλος στην νέα καμπάνια της εταιρείας παραγωγής ξηράς τροφής για κατοικίδια Merrick Pet Care.
Γιατί επελέγη αυτός ο τίτλος; Επειδή πράγματι ο σκύλος είναι το αγαπημένο μέλος της οικογένειας άρα ο αρχηγός στο σπίτι, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα της εταιρείας, επομένως αξίζει το καλύτερο φαγητό.
Στην έρευνα που διεξήχθη ηλεκτρονικά για λογαριασμό της Merrick Pet Care από τις 28 Μαρτίου ως την 1 Απριλίου και πήραν μέρος 2.020 ενήλικες Αμερικανοί, η συντριπτική πλειοψηφία (92%) είπε ότι ο σκύλος είναι μέλος της οικογένειας, ενώ 7 στους 10 περίπου (69%) συμφώνησαν πως ο σκύλος είναι το αγαπημένο μέλος της οικογένειας και μάλιστα οι γυναίκες το νιώθουν αυτό περισσότερο από τους άνδρες (75% έναντι 63%).
Η πλειοψηφία του αγοράζει δώρα στις γιορτές και το 54% γιορτάζει τα γενέθλια του.
4 στους 10 παίρνουν τους σκύλους τους μαζί στις διακοπές και το 40% ξοδεύει περισσότερα για τον σκύλο του παρά για τον εαυτό του.
Οι περισσότεροι (73%) του επιτρέπουν να κάθεται στα έπιπλα και το 66% τον αφήνει να κοιμάται στο κρεβάτι, ενώ 1 στους 4 έχει αγοράσει αυτοκίνητο ή σπίτι με βάση τις ανάγκες του σκύλου του.
Όσο για τους νεότερους, οι 6 στους 10 ηλικίας 18 ως 34 ετών κανονίζουν το πρόγραμμά τους με βάση τον σκύλο τους και πιστεύουν πως ο σκύλος τους έχει καλύτερο φαγητό από ότι έχουν οι ίδιοι.
Ο διευθυντής της εταιρείας The Escape Pod που δημιούργησε την καμπάνια είπε ''Στο παρελθόν οι σκύλοι δούλευαν για τους ανθρώπους. Σήμερα τους δίνουμε φαγητό, τους κάνουμε μπάνιο και τους καλλωπίζουμε. Οι ρόλοι έχουν αλλάξει και οι σκύλοι είναι οι αρχηγοί. Κι αυτό αποδεικνύεται στην νέα καμπάνια.'' και η υπεύθυνη της Merrick Pet Care είπε ''Αγαπάμε τόσο πολύ τους σκύλους, ώστε τους αφήνουμε να πάρουν τον έλεγχο του σπιτιού και της ζωής μας''.
Γιατί επελέγη αυτός ο τίτλος; Επειδή πράγματι ο σκύλος είναι το αγαπημένο μέλος της οικογένειας άρα ο αρχηγός στο σπίτι, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα της εταιρείας, επομένως αξίζει το καλύτερο φαγητό.
Στην έρευνα που διεξήχθη ηλεκτρονικά για λογαριασμό της Merrick Pet Care από τις 28 Μαρτίου ως την 1 Απριλίου και πήραν μέρος 2.020 ενήλικες Αμερικανοί, η συντριπτική πλειοψηφία (92%) είπε ότι ο σκύλος είναι μέλος της οικογένειας, ενώ 7 στους 10 περίπου (69%) συμφώνησαν πως ο σκύλος είναι το αγαπημένο μέλος της οικογένειας και μάλιστα οι γυναίκες το νιώθουν αυτό περισσότερο από τους άνδρες (75% έναντι 63%).
Η πλειοψηφία του αγοράζει δώρα στις γιορτές και το 54% γιορτάζει τα γενέθλια του.
4 στους 10 παίρνουν τους σκύλους τους μαζί στις διακοπές και το 40% ξοδεύει περισσότερα για τον σκύλο του παρά για τον εαυτό του.
Οι περισσότεροι (73%) του επιτρέπουν να κάθεται στα έπιπλα και το 66% τον αφήνει να κοιμάται στο κρεβάτι, ενώ 1 στους 4 έχει αγοράσει αυτοκίνητο ή σπίτι με βάση τις ανάγκες του σκύλου του.
Όσο για τους νεότερους, οι 6 στους 10 ηλικίας 18 ως 34 ετών κανονίζουν το πρόγραμμά τους με βάση τον σκύλο τους και πιστεύουν πως ο σκύλος τους έχει καλύτερο φαγητό από ότι έχουν οι ίδιοι.
Ο διευθυντής της εταιρείας The Escape Pod που δημιούργησε την καμπάνια είπε ''Στο παρελθόν οι σκύλοι δούλευαν για τους ανθρώπους. Σήμερα τους δίνουμε φαγητό, τους κάνουμε μπάνιο και τους καλλωπίζουμε. Οι ρόλοι έχουν αλλάξει και οι σκύλοι είναι οι αρχηγοί. Κι αυτό αποδεικνύεται στην νέα καμπάνια.'' και η υπεύθυνη της Merrick Pet Care είπε ''Αγαπάμε τόσο πολύ τους σκύλους, ώστε τους αφήνουμε να πάρουν τον έλεγχο του σπιτιού και της ζωής μας''.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου