Τους ξεριζώνουν τα δόντια και τα νύχια, για να τα πουλήσουν στην μαύρη αγορά για κοσμήματα, ενώ χρησιμοποιούν τα κόκκαλά τους για γιατροσόφια.
Τα λιοντάρια κινδυνεύουν να εξαφανιστούν εντελώς, μέσα σε μία ή δύο γενιές μαζί με τους ελέφαντες, τους ρινόκερους και τις καμηλοπαρδάλεις.
Την ίδια ώρα, ο Βασιλιάς των Λιονταριών, η νέα έκδοση της ταινίας της Ντίσνεϊ, έκανε τζίρο 1 δις δολλάρια.
Γι’ αυτό μια νέα παγκόσμια καμπάνια που στηρίζεται από τον ΟΗΕ καλεί μεγάλες εταιρείες όπως η Ντίσνεϊ να προσφέρουν ένα μικρό μέρος των χρημάτων που δαπανούν για διαφημίσεις με ζώα, σε προγράμματα προστασίας της άγριας ζωής.
Αν η Ντίσνεϊ κάνει την αρχή και αποφασίσει να συμμετάσχει στο ταμείο Lion’s Share, είναι πιθανό να ακολουθήσουν κι άλλες μεγάλες εταιρείες όπως το Netflix κι η Google που χρησιμοποιούν κατά κόρον ζώα στις διαφημίσεις τους.
Ευτυχώς η Ντίσνεϊ συμβάλλει ήδη σε κάποια προγράμματα προστασίας της άγριας ζωής και τώρα εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να συμμετέχει ενεργά και στο καινοτόμο ταμείο Lion’s Share.
Για αυτό, συγκεντρώνονται υπογραφές μέσω του Avaaz προς τον διευθυντή της Ντίσνεϊ, ζητώντας να συμμετάσχει στο Lion’s Share και να ασχοληθεί σοβαρά με την προστασία των άγριων ζώων.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου