728x90 AdSpace

  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020

    Αυτό το κορίτσι ποιος θα το πάρει;

    Μπαλού
    Τι κι αν είμαι 7 χρόνων μεγαλοκοπέλα, όπως λένε, εγώ ξέρω να παίζω και να κάνω μουρίτσες σαν κουτάβι όταν βρω κάποιον να ασχοληθεί μαζί μου ή να μου δώσει καμία λιχουδιά. 
    Δεν ήμουν πάντα αδέσποτη, είχα σπίτι, αλλά μεγάλωσα και με εγκατέλειψαν στην Καλλιθέα όπου με βρήκαν εθελοντές και από τότε ψάχνουν να μου βρουν το καλύτερο  σπίτι γιατί μου αξίζει!
    Και σε ποιον δεν αξίζει άραγε!!!
    Θα με βοηθήσετε;
    Μια γωνίτσα, πιάνω 14 κιλακια είμαι ούτε καν 15!
    Τηλ επικοινωνίας 6986060235
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Αυτό το κορίτσι ποιος θα το πάρει; Rating: 5 Reviewed By: dognet
    Scroll to Top