728x90 AdSpace

  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Σάββατο 20 Ιουλίου 2024

    ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΣ! Αν τον δείτε στον κήπο, τι να κάνετε...

    Αν με δείτε στον κήπο σας, δώστε μου φαγητό (ωμό, ανάλατο κρέας ή κιμάς· επίσης μου αρέσει η τροφή για γάτες αλλά όχι τα ψάρια) και νερό. Μη μου δίνετε γάλα γιατί προκαλεί στομαχικά προβλήματα και μπορεί να πεθάνω από αφυδάτωση. Είμαι αφελής, κι αν δω γάλα, θα το πιω.
    Μη μου δίνεις γάλα!
    Μη χρησιμοποιείτε εντομοκτόνα ή παγίδες. Είμαι ακίνδυνος και ωφέλιμος για τον κήπο σας γιατί τρέφομαι με έντομα που επιτίθενται στα λαχανικά και λουλούδια.
    Το είδος μου είναι υπό εξαφάνιση, παρακαλώ βοηθήστε με να παραμείνω ζωντανός.
    Ευχαριστώ!
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΣ! Αν τον δείτε στον κήπο, τι να κάνετε... Rating: 5 Reviewed By: dognet
    Scroll to Top