Το στάδιο είναι γεμάτο. Το παιχνίδι αρχίζει. Ποιος θα νικήσει, οι σκύλοι ή οι γάτες;
Τη διαφήμιση σκηνοθέτησε ο Sam Nicholson σε συνεργασία με τη The Lucy Pet Foundation για λογαριασμό του Kitten Bowl που προβλήθηκε χθες στο Hallmark Channel.
Σκοπός της ήταν να προτρέψει τους τηλεθεατές να στειρώσουν τα κατοικίδια τους.
Για την δημιουργία αυτής της διαφήμισης χρειάστηκαν περισσότερες από 80.000 φωτογραφίες, 1.000 υπολογιστές και 25.000 ώρες
Τη διαφήμιση σκηνοθέτησε ο Sam Nicholson σε συνεργασία με τη The Lucy Pet Foundation για λογαριασμό του Kitten Bowl που προβλήθηκε χθες στο Hallmark Channel.
Σκοπός της ήταν να προτρέψει τους τηλεθεατές να στειρώσουν τα κατοικίδια τους.
Για την δημιουργία αυτής της διαφήμισης χρειάστηκαν περισσότερες από 80.000 φωτογραφίες, 1.000 υπολογιστές και 25.000 ώρες
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου