Τα αδελφάκια Pocket και η Lucy, όπως είναι τα ονόματά τους, «μπήκαν» στα ελληνικά σπίτια προκαλώντας γλυκά συναισθήματα στους τηλεθεατές. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που η συγκεκριμένη διαφήμιση θεωρείται από τις πιο επιτυχημένες αυτή την εποχή.
Το story ακολουθεί δύο κουτάβια, ένα αρσενικό κι ένα θηλυκό, που υιοθετούνται από διαφορετικές οικογένειες και χωρίζονται. Το ένα μένει στην εξοχή και το άλλο φεύγει για την πόλη. Το γεγονός τα ρίχνει σε κατάθλιψη, αλλά οι δικοί τους άνθρωποι βρίσκουν τον τρόπο να τα φέρουν και πάλι σε επαφή, μέσω... βιντεοκλήσης!
Η «Espresso» βρήκε τα κουτάβια που «χώρισε» η Wind και έχει όλες τις λεπτομέρειες από τα παρασκήνια των γυρισμάτων με τους δύο τετράποδους πρωταγωνιστές, οι οποίοι όχι μόνο ξετρέλαναν τους συντελεστές του σποτ, αλλά βρήκαν και σπίτια! «Τα σκυλάκια μας, που είναι αδελφάκια και στην πραγματικότητα, τα αναζητήσαμε μέσω επίσημου εκτροφέα» λέει στην «Espresso»άνθρωπος της διαφημιστικής εταιρίας The Newtons Laboratory, που βρίσκεται πίσω από τη διαφήμιση της Wind, σε συνεργασία με την εταιρία παραγωγής Filmiki.
«Τα κριτήρια για την επιλογή της Lucy και του Pocket ήταν αρχικά η κοινωνικότητα και η εξωστρέφειά τους» προσθέτει ο ίδιος και συμπληρώνει ότι επειδή στη διαφήμιση συμμετέχει ένα κοριτσάκι που παίρνει αγκαλιά τα σκυλάκια, έπρεπε αυτά να είναι μικρόσωμα και να μη φοβούνται. «Κριτήρια ήταν επίσης η αντίληψή τους, ούτως ώστε να μπορούν εύκολα να επικοινωνούν και να αντιδρούν σε μικρές βασικές εντολές, αλλά και η έντονη κινητικότητά τους. Φέρνοντάς τα σε επαφή με τη μικρή μας ηρωίδα επιβεβαιώθηκε η καλή χημεία μεταξύ τους. Τη λάτρεψαν, το ίδιο κι εκείνη» σημειώνει το στέλεχος της εταιρίας.
Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στο Ναύπλιο και στην Αθήνα, και διήρκεσαν συνολικά δύο μέρες. O Luis Gerard έβαλε τη σκηνοθετική υπογραφή του στο σποτ, ενώ από το δημιουργικό τμήμα των The Newtons συμμετείχαν οι Αντρέας Γρηγοριάδης, Γιάννης Σορώτος, Λεωνίδας Αρβανίτης και Γιάννης Βασιλόπουλος.
Τρεις εβδομάδες πριν από το γύρισμα ο Pocket και η Lucy ήρθαν πρώτη φορά σε επαφή με την εκπαιδεύτριά τους, η οποία ήταν παρούσα και στο γύρισμα. Ετσι έμαθαν να την εμπιστεύονται, να νιώθουν ασφάλεια κοντά της και να μπορούν να επικοινωνούν μαζί της σε βασικές εντολές. Όταν ήρθε η ώρα για δράση μπροστά στην κάμερα, τα δύο κουτάβια ανταποκρίθηκαν άριστα στα... υποκριτικά τους καθήκοντα. Σημειώνεται ότι τηρήθηκε αυστηρά το πρόγραμμα το διαλειμμάτων τους (μία ώρα ξεκούρασης και ύπνου για κάθε τρεις ώρες γυρίσματος), ώστε να μην ταλαιπωρηθούν.
Όπως ήταν φυσικό, στα breaks οι συντελεστές του σποτ τα χάζευαν να παίζουν και να κάνουν σκανδαλιές. Στο τέλος δύο από αυτούς τα υιοθέτησαν κιόλας. Ο σκηνοθέτης της διαφήμισης πήρε τον Pocket και ένας από τους creative directors της διαφημιστικής εταιρείας τη Lucy. Έτσι η πραγματικότητα κρύβει «happy end» για τα δύο αδελφάκια, που δεν θα χωρίσουν ποτέ, αφού θα κινούνται στους κόλπους της ίδιας επαγγελματικής οικογένειας.
Το story ακολουθεί δύο κουτάβια, ένα αρσενικό κι ένα θηλυκό, που υιοθετούνται από διαφορετικές οικογένειες και χωρίζονται. Το ένα μένει στην εξοχή και το άλλο φεύγει για την πόλη. Το γεγονός τα ρίχνει σε κατάθλιψη, αλλά οι δικοί τους άνθρωποι βρίσκουν τον τρόπο να τα φέρουν και πάλι σε επαφή, μέσω... βιντεοκλήσης!
Η «Espresso» βρήκε τα κουτάβια που «χώρισε» η Wind και έχει όλες τις λεπτομέρειες από τα παρασκήνια των γυρισμάτων με τους δύο τετράποδους πρωταγωνιστές, οι οποίοι όχι μόνο ξετρέλαναν τους συντελεστές του σποτ, αλλά βρήκαν και σπίτια! «Τα σκυλάκια μας, που είναι αδελφάκια και στην πραγματικότητα, τα αναζητήσαμε μέσω επίσημου εκτροφέα» λέει στην «Espresso»άνθρωπος της διαφημιστικής εταιρίας The Newtons Laboratory, που βρίσκεται πίσω από τη διαφήμιση της Wind, σε συνεργασία με την εταιρία παραγωγής Filmiki.
«Τα κριτήρια για την επιλογή της Lucy και του Pocket ήταν αρχικά η κοινωνικότητα και η εξωστρέφειά τους» προσθέτει ο ίδιος και συμπληρώνει ότι επειδή στη διαφήμιση συμμετέχει ένα κοριτσάκι που παίρνει αγκαλιά τα σκυλάκια, έπρεπε αυτά να είναι μικρόσωμα και να μη φοβούνται. «Κριτήρια ήταν επίσης η αντίληψή τους, ούτως ώστε να μπορούν εύκολα να επικοινωνούν και να αντιδρούν σε μικρές βασικές εντολές, αλλά και η έντονη κινητικότητά τους. Φέρνοντάς τα σε επαφή με τη μικρή μας ηρωίδα επιβεβαιώθηκε η καλή χημεία μεταξύ τους. Τη λάτρεψαν, το ίδιο κι εκείνη» σημειώνει το στέλεχος της εταιρίας.
Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στο Ναύπλιο και στην Αθήνα, και διήρκεσαν συνολικά δύο μέρες. O Luis Gerard έβαλε τη σκηνοθετική υπογραφή του στο σποτ, ενώ από το δημιουργικό τμήμα των The Newtons συμμετείχαν οι Αντρέας Γρηγοριάδης, Γιάννης Σορώτος, Λεωνίδας Αρβανίτης και Γιάννης Βασιλόπουλος.
Τρεις εβδομάδες πριν από το γύρισμα ο Pocket και η Lucy ήρθαν πρώτη φορά σε επαφή με την εκπαιδεύτριά τους, η οποία ήταν παρούσα και στο γύρισμα. Ετσι έμαθαν να την εμπιστεύονται, να νιώθουν ασφάλεια κοντά της και να μπορούν να επικοινωνούν μαζί της σε βασικές εντολές. Όταν ήρθε η ώρα για δράση μπροστά στην κάμερα, τα δύο κουτάβια ανταποκρίθηκαν άριστα στα... υποκριτικά τους καθήκοντα. Σημειώνεται ότι τηρήθηκε αυστηρά το πρόγραμμα το διαλειμμάτων τους (μία ώρα ξεκούρασης και ύπνου για κάθε τρεις ώρες γυρίσματος), ώστε να μην ταλαιπωρηθούν.
Όπως ήταν φυσικό, στα breaks οι συντελεστές του σποτ τα χάζευαν να παίζουν και να κάνουν σκανδαλιές. Στο τέλος δύο από αυτούς τα υιοθέτησαν κιόλας. Ο σκηνοθέτης της διαφήμισης πήρε τον Pocket και ένας από τους creative directors της διαφημιστικής εταιρείας τη Lucy. Έτσι η πραγματικότητα κρύβει «happy end» για τα δύο αδελφάκια, που δεν θα χωρίσουν ποτέ, αφού θα κινούνται στους κόλπους της ίδιας επαγγελματικής οικογένειας.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου