Υπάρχουν ορισμένες διαφημίσεις που ξεφεύγουν από το πλαίσιο της προώθησης ενός προϊόντος.
Αφηγούνται ιστορίες με κινηματογραφική ματιά και ύφος που προβληματίζουν το κοινό, το ευαισθητοποιούν ή το κάνουν να συγκινηθεί μέχρι δακρύων, όπως αυτή που θα δείτε.
Η συγκεκριμένη διαφήμιση, που έγινε για λογαριασμό της τράπεζας Krungthai στην Ταϊλάνδη, έχει πρωταγωνίστρια ένα νεαρό κορίτσι και ένα σκύλο.
Παρότι ως ιστορία μπορεί να φαντάζει γνωστή και χιλιοπαιγμένη,κατορθώνει στα περίπου πέντε λεπτά που διαρκεί, να καθηλώσει το κοινό. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι το συγκεκριμένο βίντεο έχουν δει πάνω από 2,2 εκατ. άτομα.
Η νεαρή κοπέλα κάνει μία συγκεκριμένη διαδρομή για το σχολείο της. Ωστόσο, πάντα ένοιωθε ένα φόβο για το σκύλο της γειτόνισσάς της, ο οποίος γαύγιζε κάθε φορά που περνούσε από μπροστά του.
Το σκηνικό επαναλαμβανόταν καθημερινά, ώσπου μία μέρα, η ηλικιωμένη ιδιοκτήτρια του σκυλιού αρρώστησε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
Από εκείνη την ημέρα, ο σκύλος στεκόταν πάντα στην ίδια θέση, περιμένοντας να επιστρέψει η γυναίκα. Όμως εκείνη δεν επέστρεφε.
Η νεαρή κοπέλα αποφάσισε να νικήσει τους φόβους της και να πάει κοντά στο σκύλο προκειμένου να του δώσει κάτι να φάει.
Από εκείνη τη στιγμή και για τις επόμενες μέρες, άρχισε να γεννιέται μία μεγάλη, βαθιά αγάπη μεταξύ του σκύλου και της κοπέλας. Έγινε ο αχώριστος φίλος της, που την συντρόφευε παντού: Στη διαδρομή προς το σχολείο,στο σπίτι, στις βόλτες.
Ώσπου, μία μέρα, η κοπέλα , κατεβαίνοντας από το τρένο, διαπίστωσε ότι ο φίλος της δεν ήταν εκεί. Και δεν θα ήταν καμία μέρα πια...
Η απώλειά του στάθηκε η αιτία η κοπέλα να γίνει κτηνίατρος και να αφοσιωθεί στη φροντίδα των ζώων. Ήταν ένας τρόπος να νοιώθει κοντά με τον πιο πιστό της φίλο...
Δείτε το βίντεο, αξίζει τον κόπο.
Πηγή: http://www.mothersblog.gr/mathe-ki-ayto/item/33872-apo-ta-pio-sygkinitika-vinteo-pou-exoume-dei-sto-youtube-pos-mia-kopela-apofasise-na-ginei-ktiniatros#ixzz3zVmhyOVP
Αφηγούνται ιστορίες με κινηματογραφική ματιά και ύφος που προβληματίζουν το κοινό, το ευαισθητοποιούν ή το κάνουν να συγκινηθεί μέχρι δακρύων, όπως αυτή που θα δείτε.
Η συγκεκριμένη διαφήμιση, που έγινε για λογαριασμό της τράπεζας Krungthai στην Ταϊλάνδη, έχει πρωταγωνίστρια ένα νεαρό κορίτσι και ένα σκύλο.
Παρότι ως ιστορία μπορεί να φαντάζει γνωστή και χιλιοπαιγμένη,κατορθώνει στα περίπου πέντε λεπτά που διαρκεί, να καθηλώσει το κοινό. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι το συγκεκριμένο βίντεο έχουν δει πάνω από 2,2 εκατ. άτομα.
Η νεαρή κοπέλα κάνει μία συγκεκριμένη διαδρομή για το σχολείο της. Ωστόσο, πάντα ένοιωθε ένα φόβο για το σκύλο της γειτόνισσάς της, ο οποίος γαύγιζε κάθε φορά που περνούσε από μπροστά του.
Το σκηνικό επαναλαμβανόταν καθημερινά, ώσπου μία μέρα, η ηλικιωμένη ιδιοκτήτρια του σκυλιού αρρώστησε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
Από εκείνη την ημέρα, ο σκύλος στεκόταν πάντα στην ίδια θέση, περιμένοντας να επιστρέψει η γυναίκα. Όμως εκείνη δεν επέστρεφε.
Η νεαρή κοπέλα αποφάσισε να νικήσει τους φόβους της και να πάει κοντά στο σκύλο προκειμένου να του δώσει κάτι να φάει.
Από εκείνη τη στιγμή και για τις επόμενες μέρες, άρχισε να γεννιέται μία μεγάλη, βαθιά αγάπη μεταξύ του σκύλου και της κοπέλας. Έγινε ο αχώριστος φίλος της, που την συντρόφευε παντού: Στη διαδρομή προς το σχολείο,στο σπίτι, στις βόλτες.
Ώσπου, μία μέρα, η κοπέλα , κατεβαίνοντας από το τρένο, διαπίστωσε ότι ο φίλος της δεν ήταν εκεί. Και δεν θα ήταν καμία μέρα πια...
Η απώλειά του στάθηκε η αιτία η κοπέλα να γίνει κτηνίατρος και να αφοσιωθεί στη φροντίδα των ζώων. Ήταν ένας τρόπος να νοιώθει κοντά με τον πιο πιστό της φίλο...
Δείτε το βίντεο, αξίζει τον κόπο.
Πηγή: http://www.mothersblog.gr/mathe-ki-ayto/item/33872-apo-ta-pio-sygkinitika-vinteo-pou-exoume-dei-sto-youtube-pos-mia-kopela-apofasise-na-ginei-ktiniatros#ixzz3zVmhyOVP
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου