Το 2018 είναι η χρονιά του σκύλου σύμφωνα με το κινεζικό ημερολόγιο, για αυτό πολλοί οίκοι μόδας κυκλοφόρησαν, σε περιορισμένη έκδοση, προϊοντα αφιερωμένα στη νέα χρονιά.
Δεν απέφυγαν, όμως, την κριτική από κινεζικά μέσα ενημέρωσης, χρήστες κοινωνικών δικτύων και καταναλωτές, επειδή δεν μπορούν να καταλάβουν την κινεζική παράδοση και να την αποτυπώσουν στα προϊόντα τους, όπως η κασετίνα καλλυντικών της Estee Lauder, για την οποία κάποιοι θεωρούν ότι έχει υπερβολικά πολλά διαμάντια, ενώ άλλοι ότι πρόκειται για γάτες ή αλεπούδες και όχι για σκύλους.
Ο οίκος Dolce & Gabbana παρουσίασε πουκάμισα με σκύλους, οι οίκοι Louis Vuitton και Gucci τσάντες ενώ ένα βραχιόλι για τον οίκο Dior.
Δεν απέφυγαν, όμως, την κριτική από κινεζικά μέσα ενημέρωσης, χρήστες κοινωνικών δικτύων και καταναλωτές, επειδή δεν μπορούν να καταλάβουν την κινεζική παράδοση και να την αποτυπώσουν στα προϊόντα τους, όπως η κασετίνα καλλυντικών της Estee Lauder, για την οποία κάποιοι θεωρούν ότι έχει υπερβολικά πολλά διαμάντια, ενώ άλλοι ότι πρόκειται για γάτες ή αλεπούδες και όχι για σκύλους.
Ο οίκος Dolce & Gabbana παρουσίασε πουκάμισα με σκύλους, οι οίκοι Louis Vuitton και Gucci τσάντες ενώ ένα βραχιόλι για τον οίκο Dior.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου