Έντονη κριτική δέχθηκε η διαφήμιση της Cheltenham Fireworks η οποία δείχνει έναν σκύλο με κλειστά τα αυτιά, για να μην ακούει τα πυροτεχνήματα.
Μόλις δημοσιεύθηκε στα social media η διαφήμιση με αφορμή την Bonfire Night που γιορτάζεται στις 5 Νοεμβρίου στην Μ. Βρετανία, πολλοί ήταν αυτοί που αντέδρασαν λέγοντας πως το μήνυμα της διαφήμισης δεν θα έπρεπε να είναι αυτό.
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε πως λόγω της διαφήμισης έχει δεχθεί απειλές και προσέθεσε πως όλοι στην εταιρεία έχουν κατοικίδια και δεν είχαν σκοπό να προσβάλλουν κανένα.
Μόλις δημοσιεύθηκε στα social media η διαφήμιση με αφορμή την Bonfire Night που γιορτάζεται στις 5 Νοεμβρίου στην Μ. Βρετανία, πολλοί ήταν αυτοί που αντέδρασαν λέγοντας πως το μήνυμα της διαφήμισης δεν θα έπρεπε να είναι αυτό.
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε πως λόγω της διαφήμισης έχει δεχθεί απειλές και προσέθεσε πως όλοι στην εταιρεία έχουν κατοικίδια και δεν είχαν σκοπό να προσβάλλουν κανένα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου