Το βραζιλιάνικο περιοδικό με προϊόντα πολυτελείας ΤΟΡ είχε παρουσιάσει πριν από 7 χρόνια μια καμπάνια, προκειμένου να πείσει τους πλούσιους να ξοδέψουν τα χρήματά τους σωστά, πριν να είναι πολύ αργά.
Έτσι, μεταμόρφωσε σε ζώα κάποιους από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο, όπως τον Μπιλ Γκέιτς σε λάμα σχολιάζοντας; ''Στην άλλη ζωή ακόμα κι ο Μπιλ Γκέιτς θα μπορούσε να είναι λάμα. Η ώρα να απολαύσεις τα χρήματά σου είναι τώρα''.
Έτσι, μεταμόρφωσε σε ζώα κάποιους από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο, όπως τον Μπιλ Γκέιτς σε λάμα σχολιάζοντας; ''Στην άλλη ζωή ακόμα κι ο Μπιλ Γκέιτς θα μπορούσε να είναι λάμα. Η ώρα να απολαύσεις τα χρήματά σου είναι τώρα''.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου