Home > SOS > Στο Καλοκαίρι λέμε... Εικόνες Θέμα2 Καλοκαίρι Ξεχωρίζουν SOS Στο Καλοκαίρι λέμε... ...Ναι , αλλά με προϋποθέσεις, δηλαδή με προσοχή στον ήλιο, για αυτό χρησιμοποιούμε καπέλο, γυαλιά, καλή ενυδάτωση τόσο στο σκύλο όσο και στη γάτα και μεγάλη προσοχή να μην υποστούμε θερμοπληξία. Καλημέρα και Καλή εβδομάδα! 8:00 π.μ. Εικόνες Θέμα2 Καλοκαίρι Ξεχωρίζουν SOS
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου