728x90 AdSpace

  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2024

    Τι θυμίζει στον Τζέρεμι Άιρονς ο σκύλος του

    ''Είναι πολύ σημαντική για την ζωή μου και την δουλειά μου, επειδή με βοηθάει να κάνω διάλειμμα'' είχε πει ο  Τζέρεμι Άιρονς πριν 2 χρόνια σε συνέντευξή του στους New York Times για την σκυλίτσα του πρσθέτοντας: ''Την πήρα από το καταφύγιο Battersea Dogs Home, όταν ήταν 8 εβδομάδων. Τώρα ξαπλώνει στα πόδια μου υπομονετικά. Μου θυμίζει ότι είναι μόνο μια ταινία και στην πραγματικότητα μια βόλτα ή ένα γεύμα είναι πολύ πιο σημαντικά''.

    Στο περιοδικό Country Life είχε πει: ''Φυσικά, είναι ημίαιμο, όπως όλοι οι σκύλοι μου. Πιστεύω ότι οι κόπροι είναι πιο δυνατοί από τα καθαρόαιμα. Η Smudge ήταν ένα φοβερό κουτάβι και έγινε η καλύτερη συντροφιά που ταξιδεύει μαζί μου παντού και ακολουθεί τους ρυθμούς της ζωής μου. Είναι μαζί μου στη μηχανή, στα ταξίδια, στο θέατρο και στα γυρίσματα. Μ' έχει ακολουθήσει σε σόου στο Broadway, σε ιδιωτικά αεροπλάνα και στον Λευκό Οίκο. Μόνο μια φορά μ' έφερε σε δύσκολη θέση, όταν ήμασταν στα γραφεία του Facebook, επειδή την προηγούμενη μέρα είχε φάει κάτι που δεν έπρεπε''.

    Στη φωτογραφία ο διάσημος Βρετανός ηθοποιός με την σκυλίτσα του έξω από το κάστρο του. 

    Next
    This is the most recent post.
    Παλαιότερη Ανάρτηση
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Τι θυμίζει στον Τζέρεμι Άιρονς ο σκύλος του Rating: 5 Reviewed By: dognet
    Scroll to Top